Zbiór najczęściej pojawiających się pytań i odpowiedzi dotyczących użytkowania serwisu www.klinkieronline.pl

1. Jaki jest koszt transportu zamówionych towarów?

Koszty transportu są ustalane indywidualnie. Ze względu na specyfikę transportu artykułów budowlanych (duże gabaryty, masa) a także możliwość obniżania kosztów transportu poprzez łączny dowóz wielu zamówień poprzez jeden samochód dostawczy naszej firmy każdorazowo koszt ustalamy po złożeniu zamówienia przez Klienta. W przypadku, gdy oferowane przez nas koszty transportu okażą się dla Zamawiającego zbyt wysokie, Zamawiający może zrezygnować z realizacji zamówienia przez naszą firmę.

2. Czy oferowane w sklepie internetowym towary są dostępne na miejscu?

Tak. Zdecydowana większość oferowanych na stronie towarów jest dostępna do zakupu "od ręki" w naszej firmie. W przypadku braku w naszym magazynie towaru poinformujemy o tym fakcie Klienta i podamy termin realizacji zamówienia.

3. W jakich godzinach można się kontaktować ze sklepem?

Firma Centrum Klinkieru, właściciel sklepu KlinkierOnline.pl pracuje w następujących godzinach:

  • od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 19:00
  • w soboty w godzinach od 9:00 do 17:00

W tych godzinach konsultanci firmy udzielają odpowiedzi na Państwa pytania oraz zajmują się obsługą zamówień.